Çağrı Merkezi Hizmet Kalitesi Hedef Değerlerini Sağlayamayan Turknet İletişim Hizmetleri AŞ'nin Uyarılması
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun 06.11.2025 tarihli ve 2025/İK-THD/370 sayılı Kurul Kararı ile;
5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu'nun 4'üncü maddesinin birinci fıkrasının (ğ) bendi, 6'ncı maddesinin birinci fıkrasının (u) bendi, 52'nci maddesinin birinci ve ikinci fıkraları, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği'nin 5'inci, 7'nci ve 9'uncu maddeleri, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği EK-4'ün Uygulanmasına İlişkin Tebliğ'in 6'ncı, 9'uncu ve 11'inci maddeleri ve ilgili diğer mevzuata istinaden;
Kurumumuza yaptığı 2025 yılı ikinci dönem hizmet kalitesi bildiriminde "Müşteri hizmetleri için cevap verme süresi" hizmet kalitesi ölçütünün % 80 ve daha fazla olması gereken hedef değerin %71,01 ile sağlanamamasının tespitine istinaden Turknet İletişim Hizmetleri AŞ’nin;
- Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nin “İdari para cezaları ve diğer yaptırımlar” başlıklı 9’uncu maddesi birinci fıkrası gereğince yazılı olarak uyarılması,
- İlgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurumumuz internet sayfasında bir (1) ay süre ile
duyurulmasıhususlarına karar verilmiştir.